500 پروپوزال
منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

500 پروپوزال

موضوع پیشنهادی پایان نامه ارشد روانشناسی تربیتی

انتخاب چند موضوع پیشنهادی پایان نامه ارشد روانشناسی تربیتی در این صفحه امکان پذیر است.

موضوع پیشنهادی پایان نامه ارشد روانشناسی تربیتی

اثربخشی برنامه آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی بر بهبود روابط معلم-دانش‌آموز در مدارس ابتدایی

تأثیر برنامه آموزشی مدیریت استرس بر کاهش اضطراب و افزایش رضایت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه

تحلیل اثرات تحریم‌های مثبت و منفی در پرورش فرزندان: مقایسه تأثیرات این روش‌ها بر رشد شخصیتی

بررسی تأثیر برنامه آموزشی پیشگیری از خشونت در مدارس بر کاهش رفتارهای تعرضی و عدم انضباطی دانش‌آموزان

ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی برای توانمندسازی والدین در تربیت کودکان با اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی

تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش و یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی

بررسی تأثیر برنامه آموزشی مبتنی بر ارتقای خودکارآمدی بر افزایش انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه

تحلیل ارتباط بین بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان و نقش واسطه‌ای انگیزه تحصیلی در این رابطه

تأثیر برنامه‌های آموزشی مداخله‌ای بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان در مدارس ابتدایی.

ارزیابی اثربخشی برنامه‌های مداخله‌ای بر کاهش اضطراب امتحان در دانش‌آموزان دوره متوسطه.

تأثیر مداخله‌های شناختی-رفتاری بر بهبود توجه و تمرکز دانش‌آموزان با اختلال کمبود توجه و بیش‌فعالی.

ارزیابی اثربخشی برنامه‌های مداخله‌ای بر بهبود خودکارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره راهنمایی.

تأثیر برنامه‌های آموزشی مداخله‌ای بر بهبود مهارت‌های حل مسئله در دانش‌آموزان دوره ابتدایی.

ارزیابی اثربخشی مداخله‌های رفتاری بر کاهش خشونت مدرسه‌ای در دانش‌آموزان دوره متوسطه.

تأثیر برنامه‌های مداخله‌ای بر بهبود تاب‌آوری روانی دانش‌آموزان در مقابل استرس‌های تحصیلی.

ارزیابی اثربخشی مداخله‌های مبتنی بر امواج مغزی در بهبود تمرکز و حافظه دانش‌آموزان دوره راهنمایی.

تأثیر برنامه‌های مداخله‌ای بر بهبود روابط خانوادگی و ارتباطات والد-فرزند در خانواده‌ها.

تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر مداخله‌های روانشناختی بر بهبود خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان

ارزیابی اثربخشی برنامه‌های مداخله‌ای برای کاهش استرس تحصیلی در دانش‌آموزان

تأثیر راهبردهای آموزشی مبتنی بر هوش هیجانی در بهبود نشاط و انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان

اثربخشی برنامه‌های آموزشی مداخله‌ای بر بهبود تمرکز و توجه در کودکان دارای اختلال کمبود توجه و بیش‌فعالی (ADHD)

تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر مداخله‌های مثبت‌گرایی بر بهبود روابط میان فردی دانش‌آموزان

ارزیابی اثربخشی برنامه‌های مداخله‌ای برای تقویت مهارت‌های اجتماعی در کودکان با ناتوانی یادگیری

تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر مداخله‌های شناختی-رفتاری بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری

اثربخشی برنامه‌های آموزشی مداخله‌ای بر بهبود مهارت‌های مطالعه و یادگیری در دانش‌آموزان

تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر مداخله‌های تنظیم هیجان بر بهبود روان‌شناختی دانش‌آموزان

ارزیابی اثربخشی برنامه‌های مداخله‌ای برای افزایش مهارت‌های حل مسئله در دانش‌آموزان

اثربخشی برنامه‌های آموزشی مبتنی بر مداخله شناختی-رفتاری در بهبود رفتارهای مشکل‌دار دانش‌آموزان در مدارس

تأثیر آموزش‌های گروهی مبتنی بر مداخله تربیتی-روانشناختی در کاهش اضطراب و استرس دانشجویان دانشگاه

بررسی تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر مداخله تربیتی-روانشناختی بر بهبود خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه

ارزیابی تأثیر مداخله‌های تربیتی-روانشناختی بر کاهش عملکرد شناختی در افراد مبتلا به ناتوانی یادگیری

ارزیابی اثربخشی برنامه‌های تربیتی-روانشناختی بر بهبود مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال نقص توجه/بیش‌فعالی

تأثیر برنامه‌های تربیتی-روانشناختی بر بهبود خودتنظیمی انگیزشی دانشجویان دانشگاه

بررسی تأثیر مداخله‌های تربیتی-روانشناختی بر بهبود مشکلات رفتاری کودکان دارای اختلال طیف اُتیسم

ارزیابی تأثیر برنامه‌های آموزشی مداخله شناختی-رفتاری در بهبود مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی

بررسی تأثیر مداخله‌های تربیتی-روانشناختی بر کاهش استرس و افزایش سلامت روان دانشجویان دانشگاه

اثربخشی برنامه‌های تربیتی-روانشناختی در بهبود مشکلات انگیزشی و تحصیلی دانش‌آموزان با سوء مصرف مواد.

تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر مهارت‌های اجتماعی بر بهبود رفتارهای خشونت‌آمیز دانش‌آموزان در مدارس.

ارزیابی اثربخشی برنامه‌های روان‌درمانی مبتنی بر مداخله شناختی-رفتاری بر کاهش علائم اضطراب دانش‌آموزان مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی.

بررسی تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر ارتباط مثبت معلم-دانش‌آموز بر افزایش تعلق مدرسه در دانش‌آموزان.

بررسی اثربخشی برنامه‌های مشاوره تحصیلی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع راهنمایی.

تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر ارتقای خودتنظیمی تحصیلی بر بهبود انگیزه تحصیلی دانش‌آموزان.

بررسی اثربخشی روش‌های آموزش مبتنی بر انعطاف‌پذیری شناختی بر کاهش عوامل موجود در خشونت مدرسه.

بررسی تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر افزایش هوش هیجانی بر بهبود تاب‌آوری روان‌شناختی دانش‌آموزان.

ارزیابی تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر مهارت‌های حل مسئله بر افزایش خلاقیت تحصیلی دانش‌آموزان.

بررسی تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر ارتقای انگیزش تحصیلی بر بهبود پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان.

تأثیر برنامه‌های آموزشی مبتنی بر مهارت‌های اجتماعی بر بهبود روابط همسالان در میان دانش‌آموزان.

اثربخشی برنامه آموزشی مهارت‌های ارتباطی بر کاهش مشکلات رفتاری در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی”

“اثربخشی برنامه آموزشی مدیریت خشم بر بهبود رفتارهای معلمان در کلاس‌های ابتدایی”

“بررسی تأثیر برنامه توانمندسازی والدین بر افزایش مهارت‌های ارتباطی فرزندان نوجوان”

“اثربخشی مداخله آموزشی برنامه رفتاری مثبت بر بهبود خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه”

“بررسی تأثیر یک برنامه آموزشی برای افزایش مهارت‌های اجتماعی در دانشجویان رشته روانشناسی تربیتی”

“اثربخشی برنامه آموزشی حل تعارض بر بهبود روابط زناشویی در زوجین جوان”

“بررسی تأثیر یک برنامه توانمندسازی معلمان در تقویت مهارت‌های مدیریت کلاس در مقابله با رفتارهای ناسازگار دانش‌آموزان”

“اثربخشی برنامه آموزشی بهبود خودتنظیمی تحصیلی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه”

“بررسی تأثیر برنامه آموزشی پیشگیری از خشونت مدرسه‌ای بر کاهش رفتارهای تجاوزآمیز دانش‌آموزان”

“اثربخشی برنامه آموزشی مدیریت استرس بر کاهش نشانه‌های اضطراب در دانشجویان رشته روانشناسی تربیتی”

امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *